شعر,غزل,تصاویر عاشقانه
نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط امیر |

تصورتون در مورد من چیه؟

 



نظرات شما عزیزان:

صبا
ساعت16:33---9 مهر 1394
بعد از مدت ها سلام

امیدوارم که خوب باشی و سالم


شاهین
ساعت18:18---9 آذر 1392
من تصورت کردم

تو یه دختر شیکی با موی مشکی که مصلما وقتی با منی تو هم بیشتر از همیشه تو یه چشمی


کولاک غم
ساعت21:17---8 آذر 1392
خیلی باحاله موفق باشی تو کارت تصور نمیکنم هر چی هستی بزرگ مایی
پاسخ:داداش خیلی سالاری به مولا نمیشناسمت ولی دوست دارم


س
ساعت15:53---25 تير 1392
تشکر

سمانه
ساعت16:02---9 تير 1392
می تونم چند تا چیز ازت کپی کنم آخه خیلی قشنگنپاسخ:هرچی دوست داری کپی کن وبلاگ خودته:))

آرش
ساعت16:29---26 ارديبهشت 1392
نظر من در مورد شما

خیلی تخمی هستی داداش

هیچ خری نیستی
پاسخ:داداش سطح شعورت در همین حده نظرتو تایید کردم بفهمی تخمی نیستم ولی تو هستی


پریسا
ساعت10:14---31 فروردين 1392
سلام.یکم تو عکست بخندی بد نیس.مرسیپاسخ:حتما عکس خندان هم میزارم واست

KiMiYa
ساعت21:44---28 بهمن 1391
خوش بودن که به همین سادگــــی نیست!
کلی ماجرا دارد...
باید تو باشـــی و باران
روی مبل ِ کنار شومینه
جامهای شـــــراب و سیگار پشتِ سیگار
گرمای دستــــهای تو باشد
لبخندت...
و چشمان ِ من خیره به این همه زیبایــی...
انگار خوش بودن به همین سادگی ست!

=========

لطف كرديــــــــن اومديــــــــــــــــــن


مژگان
ساعت13:54---21 بهمن 1391
,وبلاگت باحال بود.

چقد شادی دمت گرم که ما رو هم خندوندی پاسخ:راستش من خیلی شاد نیستم ولی در برخورد با دیگران شاد به نظر میام اما تو دلم یه دنیا غصه هست


محسن
ساعت23:29---10 بهمن 1391
سلام وبلاگ نازی داری دمت جیززززززززز
پاسخ:فدات شم


nima
ساعت23:39---24 آبان 1391
__________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.